
EU-udbud på levering af rengørings-ydelser til Svendborg Kommune
Udbuddet vedrører indkøb og levering af Rengøringsydelser til Svendborg Kommune matrikler herunder rådhus, børnehuse, institutioner, samt offentlige toiletter og mere.
EU-udbud på levering af rengørings-ydelser til Svendborg Kommune
Udbuddet vedrører indkøb og levering af Rengøringsydelser til Svendborg Kommunes enheder og institutioner.
Udbuddet er opdelt i to (2) delkontrakter.
- Delaftale 1:
- Børnehuse, Offentlige administrationsbygninger, herunder Svendborg Rådhus, Støttecentre, Trappeopgange, Bo og aflastningsenheder, Alkoholambulatorier, Sygeplejeklinikker, Bibliotek
- Delaftale 2:
- Offentlige toiletter, samt Rengøring ved fraflytninger af kommunes lejligheder
Rengøring i Svendborg Kommune sker ved en kombinationsmodel, hvor rengøringen på ca. 2/3 af matriklerne varetages af kommunens egne rengøringsassistenter, mens ca. 1/3 er udliciteret til private rengøringsfirmaer via dette udbud.
Den forventede omsætning i kontraktperioden er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug og forventede aktivitets-/forbrugsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Omsætningen på aftalen kan i praksis afvige i såvel op- som nedadgående retning. For yderligere information omkring den forventede omsætning for hver delaftale - se venligst Udbudsmaterialet.
Tidsplanen er som følger:
Afsendelse af udbudsbekendtgørelse til TED: Prækvalifikation |
18-02-2025 |
Prækvalifikation Spørgefrist: |
07-03-2025 kl.12:00 |
Prækvalifikation Svarfrist: |
14-03-2025 |
Prækvalifikation – Frist for anmodning |
21-03-2025 |
Prækvalifikation Evaluering |
24-03-2025 |
Inviteret til udbud |
Uge 13 |
Frist for tilmelding til informationsmøde/ Obligatorisk besigtigelse
|
01-04-2025 kl:12:00 |
Obligatorisk besigtigelse Delaftale 1 |
03-04-2025 kl. 09:00-ca. 16.00 |
Informationsmøde for Delaftale 2 |
04-04-2025 kl. 09:00-11.00 |
Spørgefrist: |
16-04-2025 kl.12:00 |
Svarfrist: |
25-04-2025 |
Tilbudsfrist: |
02-05-2025 kl. 12:00 |
Evaluering og præsentation |
Uge 19 |
Indhentning af dokumentation
|
Ca. 2 uger |
Forventet offentliggørelse af resultatet af udbuddet: |
Uge 22 |
Derefter afholdes 10 dages stand still-periode, hvorefter kontrakten kan underskrives. |
|
Kontraktstart: |
01-11-2025 |
Kontrakten udbydes for en periode på 6 år med kontraktstart den 1. november 2025. Kontrakten kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbudsmaterialet kan tilgås ved følgende link: (linket kan tilgås fra d. 21-02-2025)